Re: Dziwny bardzo pad dysku

Autor: mati-006 (longraider_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:28:05 MET DST

Niestety dysk kupiłem w menelu (K-ce brynów) a to jest sklep typu - sprzedajemy z
ucałowaniem ręki a gwarancja? gwarancja??
Tak więc mam też pytanko odnośnie tej gwarancji, dysk kupiłem z całym kompem
(niestety) jakieś 1,5 roku temu. Na dysk był rok gwarancji, wymiana gwarancyjna była
jakieś osiem miechów temu. Więc pytanko - czy należy mi się na ten wymieniony dysk
nowa roczna gwarancja czy też nie?
I jeszcze prośba - podeślij ten HDD regenerator, zobacze co sie da z tym zlomem
zrobic. [mati-006<at>wp.pl]
pozdr.
mati