Tuner TV BT848 - nagrywanie

Autor: Xyfka (pcservce_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 11:09:49 MET DST

Witam!
Mam taki problemik: mam tunerek na ukladzie bt848 i jak cos zgrywam na dysk
z tv, to zgrywa mi sie materialu na okolo pol godziny i nic wiecej.
Szperalem w opcjach i nie znalazlem zadnego ustawienia, ktore jest
odpowiedzialne za taki stan rzeczy. Miejsca na dysku tez mi nie brakuje,
wiec w czym problem? System byl niedawno instalowany.
Pozdrawiam wszystkich grupowiczow.