sterownik LPT

Autor: Androidux (alaskamen_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 09:29:20 MET DST

Witam

Zrobilem sobie ostatnio kabel do połaczenia dwoch kompow poprzez gniazdo LPT.
Zauwazylem ze w zaleznosci od tego jak skonfigoruje ustawienia to transfer jest szybszy
lub wolniejszy. W tej chwili mam obydwa kompy skonfigurowane jako ECP, ale nie wiem
czy nie bedzie szybciej jesli ustawie na EPP. Niestety tylko jeden komp zapewnia mi
mozliwosc ustawienia jako EPP. Na drugim mam win98 pierwsza edycja i jest tylko
ECP. Gdzie mozna znalesc sterownik bardziej wydajny ? Czy jest to w ogole mozliwe ?
W tej chwili na ECP mam 80 KB/sek

pozdr

Android