Re: procesor, hadek, grafika --- co wybrac?

Autor: miKE (maragor_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 23:44:23 MET DST

> Chcesz powiedziec, ze podkrecony XP1700+ chodzi tak jak XP2400+?
> Czy XP2400+ da sie podkrecic, zeby chodzil jeszcze lepiej?

Tak, podkrecony xp 1700 chodzi tak jak 2400 a nawet troche szybciej (jak
krecisz szyna)

> LOL. Ty chyba jestes fanatykiem swojego sprzetu.
> Akurat plynnosc to dla mnie zaleta.
> Chodzilo o plynnosc animacji, ze niby ta sama animacja, ktora na geforce i
> radeonie ma 60fps, plynniej wyglada na karcie ATI.
> Czytalem, ze to "wina" sterownika.

Nie Loluj tak bo to ty sie zle wyraziles - nie pisales nic o animacji tylko
ze karta
generuje plynny obraz - jak dla mnie oznacza to ze obraz sobie plywa a nie
ze
animacja jest plynna :))

> jestes pewien? Mowie konkretnie o barakudach 4 (choc 5-ka pewnie nie jest
> duzo lepsza).
> Taka opinia jest bardzo popularna (czyt. wiele osob tego doswiadczylo).
> Mozesz podac jakiegos linka z porownaniem hadekow?

po moim krotkim kontakcie z bIV 60G moge powiedziec ze malo sie
grzeja - moj maxtor 740dx grzeje sie z pewnoscia bardziej i jest duzo
glosniejszy

koles ma racje - znaczy dobrze gada.

pozdrawiam
miKE