Obraz partycji na innej płycie

Autor: 1 (ryssem_at_wp.pl)
Data: Tue 22 Apr 2003 - 00:44:55 MET DST

Ponieważ mam podstawy, że płyta główna pada, więc zrobiłem obraz partycji i
przeniosłem ją do innego komputera. Wszystkie zgłoszone przez system nowe
sterowniki zainstalowałem, ale niestety Internet Explorer nie działa -
wyłącza się i zgłasza błąd. Przeinstalowałem Windows 98SE oraz ponownie
zainstalowałem nową wersję Explorera 6. Niestety dalej program wyłącza się i
zgłasza błąd. Pozostałe programy działają. Jak można odinstalować całkowicie
Internet Explorera i później spróbować ponownej instalacji? Ustawienia są
właściwe - podane IP, brama i DNS (sieć domowa).Zresztą nie tylko brakuje
połączenia, ale przede wszystkim wyskakuje błąd, a po zamknięciu informacji
program dalej nie włącza się (zostaje zamknięty). Do tej przeglądarki
przyzwyczaiłem się i nie próbowałem jeszcze instalować innych. Czy Opera
jest dobra i uszkodzony Explorer nie będzie jej przeszkadzał? Jak inaczej
mogę to naprawić? Proszę o wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Ryszard S