Re: procesor, hadek, grafika --- co wybrac?

Autor: Paweł 'Dziku' Spychalski (dzikuNOSPAM_at_dzikie.net)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 23:28:26 MET DST

soomal napisał(a):

> Chcesz powiedziec, ze podkrecony XP1700+ chodzi tak jak XP2400+?
> Czy XP2400+ da sie podkrecic, zeby chodzil jeszcze lepiej?

A nawet szybciej, bo na FSB 166 :)

> BTW Znajde cos lepszego w tej klasie cenowej? (do 500 zl)

IMHO nie

> LOL. Ty chyba jestes fanatykiem swojego sprzetu.
Nie, ja zauważam tyo co mi się na monitorze wyświetla. A miałem juz
kilka kart podłączonych

> Akurat plynnosc to dla mnie zaleta.
> Chodzilo o plynnosc animacji, ze niby ta sama animacja, ktora na
> geforce i radeonie ma 60fps, plynniej wyglada na karcie ATI.
> Czytalem, ze to "wina" sterownika.

To trzeba było pisać o co chodzi. Obraz generują ostry i stabilny, a
sprawa wyświetlania animacji to już zupełnie inna bajka
A wracając do sprawy, nie zauważyłem aby animacje się płynniej
wyświetlały.

> A czy cos to zmienia czy producentem jest X-power czy np. Saphire?

AFAIR X-Power to OEM Sapphire. A Sapphire to dobry wybór

> Czy sa sprzedawane karty made by ATI,

Są, ale to nie ten przedział cenowy i diaglo trude do dostania

> jestes pewien? Mowie konkretnie o barakudach 4 (choc 5-ka pewnie
> nie jest duzo lepsza).

Grzały się starszenie Barraudy II. B3 i B4 grzeją się porównywalnie do
innych dysków. Z autopsji wiem, że B4 grzeje się mniej niż B3, a ta
grzeje się znacznie mniej od B2.

> Taka opinia jest bardzo popularna (czyt. wiele osob tego
> doswiadczylo). Mozesz podac jakiegos linka z porownaniem hadekow?

Nie, bo nie przechowuję linków :)

> Mi sie wydaje, czy wychwalasz pod niebiosy sprzet ktory posiadasz
> - no offence:))

Tak się składa, że nie mam EPoX'a tylko MSI na KT333, więc nie
wychwalam tego co mam. Nie wychwalam też B4, bo nie mam. Tak samo nie
wychwalam R9100 bo także nie posiadam takowego. Posiadam natomiast XP
1700+ 0.13 (a przedtem kilka innych procków od AMD i Intela) i wiem o
czym mówię.
Natomiast miałem przyjemność testować tego EPoX'a i także wiem o czym
mówię.

--
Paweł Spychalski aka Dziku
<< http://www.dzikie.net/ - dziku_at_dzikie.net - GG #1143854 >>