grzanie celka 1.1A

Autor: Radek Bubnowski (cegla_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 23:19:36 MET DST

witam,
wlasnie walcze z uruchomieniem celka 1.1A na asusie p2b z uzyciem
zwyklej przejsciowki. wlasciwie juz mi sie udalo ale sa pewne
problemy... otoz system po starcie byl cholernie niestabilny.
najpierw myslalem, ze to bios ale potem dotknalem rdaiatora na
procku i zdebialem - byl bardzo goracy. nie znam sie zbytnio na
tym ale przy poprzednim celku 633_at_791 radiator przy dotknieciu byl
wlasciwie letni - nawet nie wyczuwalem ciepla. czy przy celkach 1G
temperatury sa az tak wysokie?? mysle, ze cos nie tak.
moj celek 1.1a to wersja box z intelowskim wentylatorem i z takim
go odpalilem. ale kupilem go jako uzywanego i zarowno na procku
jak i radiatorze byla stara zaschnieta czarna powloka (stara pasta
termiczna??) nie mam pojecia. nie zdrapywalem tego - czy
powinienem??

--
klaniam sie,
cegla