nieznośna "usługa posłaniec"

Autor: Jacek Pawlak (Manger_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 22:18:25 MET DST

Mam pytanko jak pozbyć się "usługę posłańca". Kiedy siedzę sobie w
internacie to co około godzinę wyświetla mie się okienko z jakimiś
beznadziejnymi informacjami lub reklamami. Tylko problem w tym, że nie moge
go wyrzucić z systemu. Startup control panel'em nic nie zdziałałem. Odkryłem
tylko, że proces związany z tym "posłąńcem" ma powiązania z plikiem
csrss.exe, ale nie daje się go wyłączyć bo wyświetla się komunikat, że to
systemowy (Mam windows 2000 Pro). Nie wiem czy mam ten plik skasować, bo
nie chcę popsuć OS'a. Z góry dziękuję za sensowne porady..