! PILNE ! Utrata tablicy partycji :(

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 21:30:31 MET DST

Jaki stary, taki glupi!
Mam dwa systemy: W2k Prof i w2k Server.
Zachcialo mi sie dzis instalowac Linux RH 9.0. Spoko, zalozylem pod
nim dwie nowe partycje, sformatowal je, ale powiadomil ,ze braknelo
miejsca na pakiety.. wiec wycofalem go do poczatku i sam sie
zrestartowal.
Wlaczylem W2k. Wszystkie partycje widze jakie mialem - w sumie 5 na 40
GB dysku Seagate Barracuda.
Uruchamiam Partition Magic 8 i chce powiekszyc partycje dla linuxa.
Patrze, a tu zamaist 5 partycji + 1,5 G ktore przeznaczylem na swap i
ext3 jest na calym dysku "BAD"
Wlaczam Norton Utilities 2003. Powiadomil mnie o bledach i zaczal
szukac partycji DOS. Strasznie dlugo to trwalo, wykryl jedna, ale
przerwalem mu i wlaczylem Easy Recvery Pro 5.11. Ta cholera nic nie
znalazla, napisal, ze nie moze rozpoznac formatu plikow, pomimo tego,
ze dalem mu NTFS.
Wrocilem do NU2003, ale ten juz nie pokazal, ze sa jakies bledy.
Stan jest taki, ze system widzi tylko 3 partycje, w tym jedna nie do
odczytu (EasyRecovery ma mozliwosc odtworzenia plikow na niej, ale
niestety format 8.3). Pozostaja jeszcze partycje 4 i 5 na obszarze 25
GB. Nie znam niestety ich adresowania, bo kurde nie bylem przezorny.
Obie partycje nie sa primary, sa na obszarze extended.
Co moge zrobic? prosze o pomoc!
Ewemtualnie gdzie moge znalezc zapisy o START i END kazdej z partycji?
mam stary plik c:\Ontrack\Images\image.1 i image.2. czy tam znajde cos
ciekawego? (Fix-It)
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"