Re: tuner TV :)

Autor: Frag (mcfrag_nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 21:08:40 MET DST

tomciar pisze:

> Tu sie nie zgodze, mialem ta karte i w sumie dzialala, ale jak zgubil
> sie dzwiek to juz nigdy nie moglem go odzyskac. Po wymianie na inna
> karte (ten sam model) nic sie nie zmienilo. Moze byla to wina
> konfiguracji kompa, ale chyba cos jeszcze bo jak pisalem na grupie o
> problemach z karta to odezwalo sie kilku grupowiczow z podobnymi
> objawami. Sprzedalem AVERa i zakupilem Winfast TV200 Deluxe. Soft
> firmowy extra (IMHO soft avera sie nie umywa), w koncu wszystko
> dziala idealnie, dolanczany soft pozwala zgrywac do roznych formatow
> (w przypadku awera virtualdub byl niezbedny).
> [...]

Potwierdzam. Ta karta (leadtek Winfast TV2000XP deluxe) to dobry wybór.
Firmowy soft najlepszy z wszystkich, które widzialem. Polecam tę kartę,
jeżeli nie zależy ci na TV stereo. Mankamentem ww softu jest brak
teletekstu (podobno na razie - dołączony (świetny) pilot ma przyciski
do obsługi telegazety), ale to można załatwic za pomocą Btv, Jtv MoteTV
i tak dalej.

Ja przesidam się na ATI all-in-wonder, ale mocno zastanawiam się, czy
Winfasta sobie nie zostawić - zawsze chciałem mieć PictureInPicture ;)))

--
===frag===