tunert TV - nagrywanie (troche NTG)

Autor: Artur Krzesiwo (krzesi_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 19:24:22 MET DST

Witam!

Ciezko znazlezc odpowiednia grupe zeby ktos mi udzielil jakis informacji ale
moze tu sie uda :)

Otoz mam tuner PixelView i Borga 2.1 Pro i niby wszystko chodzi cacy gdyby
nie to ze mam klopot z nagrywaniem obrazu. Nagrywam uzywajac kodeka DivX w
wersji 5.03 iiii ...i nie wiem jak dobrac parametry aby to nagrywanie mialo
jakis sens ...tzn zeby plik byl w miare maly i zeby jakos byla w miare dobra
(albo cos w stulu jakosci filmow zgrywanych z netu ...tzn powiedzmy 90min
zajmuje cos okolo 700mb) .
Wogole nie wiem do czego sluza poszczegolne opcje w tym kodeku ...czy jest
ktos na tej grupie kto nagrywal obraz z tunera przy uzyciu DivX 5.03? :)
Jesli tak to z gory prosze o pomoc bo sam nie moge sie polapac a na ang
zbytnio sie nie znam :)

Przy okazji mam tez 2 pytanko: otoz probowalem nagrac cosik z widea ...tylko
mam zonka bo nie wiem jak podlaczyc audio.
Wideo podlanczam za pomoca takiego podwojnego kabelka z koncowkami cos a'la
jack w kompie mam takie jedno wejscie przy karcie muzycznej
oraz drugie na sygnal video przy tunerze ...jednak jak podlacze audio do
tego wejscia w karcie muz. to ....nic to nie daje , dzwieku jak nie bylo tak
nie ma :( ...podejrzewam ze trzeba cos gdziec przestawic ....tylko gdzie? :)

Karte muz. mam zintegrowana zplyta Via P4 ...taka co ma wejscia cyfrowe :)

Z gory dzienki za jakiekolwiek info - strony www z helpami tez mile widziane
:)

Podro