Re: BadBlocki

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 19:10:09 MET DST

Użytkownik "Doggie" <doggie_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Pojawilo mi sie ostatnio 8kb badblockow na dysku - chcialem to jakos

I to jest dowód niechlujstwa i dyletactwa panującego
na grupach. Wyjaśnij co to jest za jednostka miary(?)
te "kb"? Chyba to coś nowego bo ogólnie znane to:
KB - kilobajt
Kb - kilobit
kb - ?

> sprawdzic czy naprawde siadly czy moze scandisk zeswirowal (mial
> powod ale nie o tym mowa),
> jak najprosciej 'wylaczyc' oznaczenie tych sektorow jako zle - wiem
> ze mozna wywalic partycje i zalozyc od nowa, ale nie chce mi sie
> znowu systemu instalowac.

 Pewnie nie "ześwirował", ale upewnić się może formatując
(niestety) partycję.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Jeżeliby nie było kobiet, to człowiek udomowiłby sobie jakieś inne zwierzątko."