problem z... płytą? pamięciami? :(

Autor: Piotr Czerewko (petec_at_klub.chip.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 00:54:17 MET DST

mam taki problemik - złożyłem swojej dziewczynie kompa (athlon slot a
700 mhz, płyta acorp 7via71) i mam z nim problemik - wiesza się. jak
włoże 128 ram jednostronne - komp czasami nie startuje, a jak wystartuje
  to windows98 zawiesza sie zaraz po uruchomieniu. pozyczylem od kumpla
256 ramu 2stronne (!) - pamiec jest wykrywana jako 128, i na dodatek
zaraz po uruchomieniu windy wyskakuje BSOD z informacją o złej pracy
VMM. Komp pracuje w tej chwili na jednym ramie 32 mb, pracuje pod
obciazeniem 20 min (np ogladanie filmu) i zawiesza sie. mam jeszcze
jedną 32kę, ale komp jej nie widzi, pomimo ze bez problemu pracowala na
innej plycie z amd 233 MHz. grafa tymczasowo jest ati 8 mb, zasilacz
jest 200W, ale nie w tym problem, bo sprawdzalem na swoim 400W i jest to
samo. zakupilem na allegro infineona bx 128 mb, teraz czekam az
przyjdzie pocztą - myslicie ze to pomoze? jaki moze jeszcze byc tu
problem? bo juz nie wiem za cos sie jeszcze lapać :(((
sciagnalem jakis programik memtest2.0, i na tej 32ce i na tej 1 stronnej
  128ce komputer zawiesza sie natychmiast po uruchomieniu programu -
program odpalam w czystym DOSie.

niech ktos sie ulituje i cos podpowie :(((.

Pozdr,
Piotrek