Re: temperatura barracudy

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 16:14:18 MET DST

Halo, in news:b7ujfh$203$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Janusz Pudlowski hat
geschrieben:

> jak zmierzyc temperature dysku? mam BIV 40GB - pewnie trzeba
> bedzie jakis czujnik zalozyc, pytanie tylko gdzie? o ile
> tomozliwe... a moze ten hdd ma juz jakis
> miernik w standardzie?

Poszukaj na googlach programu DTemp.exe
Fajny programik, który wyświetla temperaturę dysku na pasku systemowym.

> przy okazji czy Athlon1700+ @ 2000+ majacy jakies 39-41 stopni w
> trakcie lekkiej pracy i okolo 43-45 (rekord jaki mi sie udalo
> uzyskac) na wentylatorze boxowym to wyniki dobre?

Ja mam bardzo podobne temperatury na XP1700+ @ XP2400+ :-)
Mój wentylator to Spire FalconRock.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl