Re: Ceny i jakosc

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 08:43:25 MET DST

Użytkownik "Grzegorz W." <airman_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak ze stabilnoscia tych plyt ?

no akurat nie mam nic na nforce2 - ale hmm - nie przesadzajmy - wszystkie
plyty pochadza od znanych producentow - oczywiscie wszystkim zdarzaja sie
wpadki, ale mysle ze polecic mozna z nich kazda z czystym sercem. Inna
rzecz, ze ja nadal nie wiem czemu sie ludzie tak tym nforcem zachwycaja :)

Pozdrawiam