Re: Naprawa monitorow w Krakowie?

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 02:06:06 MET DST

Crux <the_at_crux.nut> wrote:

> (dziekuje, firmo Nec, za "wysokiej jakosci" monitory, to na pewno
> "przypadek", ze sprzet psuje sie zaraz po minieciu terminu
> gwarancyjnego...) - czy ktos moglby polecic dobry, solidny punkt

Masz rację, to na pewno nie przypadek, ale spisek tych wrednych małych
Japończyków, mający na celu zniszczenie Twojej własności i w konsekwencji
zmuszenie Cię do zakupu nowego monitora (ich wyrachowanie, przejawiające się
choćby tak dokładną synchronizacją czasu usterki sugeruje, że próba naprawy
na wiele się nie zda; jeśliby się nawet powiodła, kolejny atak byłby tylko
kwestią czasu). Ale na niczym spełzły ich knowania - Ty już nie dasz się
więcej nabrać na "wysokiej jakości" monitory i wybierzesz produkt solidnego,
koreańskiego producenta. Ale uważaj przy jego wyborze, gdyż inne firmy też
stosują podobne praktyki; mnie na przykład w 3 dni po gwarancji zepsuł się
dysk twardy Seagate Medalist 2,1 GB! A na poważnie to ile tych monitorów
zepsuło Ci się zaraz po gwarancji, że tak serdecznie dziękujesz za "psucie
się sprzętu zaraz po minięciu terminu gwarancyjnego", bo chyba o jednym nie
pisałbyś w liczbie mnogiej i nie generalizowałbyś aż tak problemu?

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl