Problem ze stara gra-grafika

Autor: Pala (p.a.l.a_at_poczta.fm)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 01:15:02 MET DST

Mam taka fajna platformowke-Super Frog.Sorry,moze troche ntg,ale
cos mi nie chce ruszyc.WinXP.Wyskakuje w oknie dosowym:
Error: failed to create video selector - program aborted
Mam GF2.Utworzylem windowsem dyskietke startowa i uruchomilem
system z dyskietki.Ruszylo,ale nie ma dzwieku.Karta via
ac97.Sciagnalem stery dosowe do via i jak wlaczam instalke to
wyskakuje i w win i w dosie z dyskietki,ze nie mam karty
dzwiekowej via.Pomozecie?

--
Pala