Re: uzytkownicy Athlon'a 1700+ (model 6) na Soltek'u DRV5

Autor: worm007 (worm007_at_go2.pl)
Data: Mon 21 Apr 2003 - 00:31:43 MET DST

Użytkownik "Pavel" <pavel_home_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> W configure powyrzucaj niepotrzebne.
> Dodatkowy czujnik na kabelku to wydatek ok.6 zł ( na allegro).
> Zminimalizuj SpeedFana zapuść jakąś gierkę 3d , potem w speedfanie najedź
> kursorem na wybraną temperaturę i zobaczysz maksymalną wartość jaką
> osiągneła.

dzieki wielkie za pomoc...
pozdrawiam

worm007.

ps.
u mnie jest tak.. jak zamkne obudowe to jest jakies 4 stopnie
wyzej w rdzeniu i pod prockiem, chipset - niewielka zmiana
o 2 stopnie w gore, a dysk o 8 stopni chlodniejszy w porownaniu
z odczytami przy otwartej obudowie...

zainstalowalem sobie dodtakowy wentylator do obudowy
a jak juz wspomnialem na procku jest Spire - FlaconRock II,

wyglada to teraz tak:

rdzen - 59 stopni
pod prockiem - 40 stopni
hdd - 32 stopnie