Re: problem z wyborem...

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 18:29:13 MET DST

> kupic:

> Oczywiscie chodzi mi o zastosowanie do gier i ogladanie filmow na TV.

***Wybór o tyle trudny, że obie karty są dobre w dwóch róznych
zastosowaniach - Radeony w jakości obrazu i jakości wyjścia TV, a GF jest
trochę szybszy do gier. Mimo wszystko ja bym wybrał Radka i trochę
podkręcił, a ram zawsze się przyda do bardziej wymagających gier.
To tylko sugestie, nie każdy musi się ze mną zgadzać.
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak

http://www.gazeta.pl/usenet/