fsb 166 na solteku DRV5 - jakie doswiadczenia???

Autor: Arturo (arturk_at_USUN.rower.com)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 15:18:23 MET DST

Czesc,

w instrukcji do tejze plytki jest jak byk ze przy takim a nie innym
ustawieniu switchy, szyna fsb bedzie 166 mhz, a pci 33. Czyli pieknie,
tak jak trzeba.

Od paru miesiecy mam ta plytke juz tak ustawiona, wszystko pieknie
chodzi (axp 1800+ @ 166x12,5=2600+), zadnych problemow nie bylo...
Prawie. Bo niby wszystkie testy, bajery, prim'y przechodzi ale czasem
tak powiedzmy raz dziennie na sekunde komputer sie zacina. Muzyka stop,
mysz stop, sekundowy postoj.

Nie jest to jakies bardzo drazniace, ale sa swieta, wolny czas wiec od
rana walczymy :)

Czestotliwosc PCI odpuscilem bo zgodnie z instrukcja i ogolnie zgodnie z
tym ze nic na pci sie nie wysypuje (a np. mam tam jedna sieciowke
"economic")

Tymczasem Sisoft Sandra podaje ze pci/fsb wynosi 1/4 i przez to PCI
chodzi na 42 mhz :-O.

Nie bardzo mi sie chce w to wierzyc ale kto wie...

Bios juz sciagnalem najnowszy ze strony solteka, ale nic to nie pomoglo.

Pytanie do posiadaczy tej plytki: jak u was jest przy fsb 166 z pci-em?
Czy to tylko sandra sciemnia?

--
Pozdrawiam swiatecznie
Arturo    0502 439 503 gg:832380