Re: uzytkownicy Athlon'a 1700+ (model 6) na Soltek'u DRV5

Autor: Pavel (pavel_home_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 12:57:46 MET DST

Użytkownik "worm007" <worm007_at_go2.pl> napisał:
> witam,
> bardzo bym prosil o dane dotyczace temperatury...
> na:
> Athlon XP 1700+ (model 6 - palamino)
> Soltek DRV5
> Temperature Sensor(s)
> Board Temperature : 41.0°C
> CPU Temperature : 36.0°C
> Power / Aux Temperature : 59.0°C
>
> pierwsza temp to pewnie zgodnie z opisem. czujnik jest na plycie
> pod prockiem
> druga to chyba temperatura na radiatorze
> trzecia to chyba rdzen procesora... bo Athlony XP
> [...]

witam,
mam taką samą konfigurację 1,7+ i soltek drv5. Temperaturki, które masz w
biosie:
ABS II = rdzeń, a ta druga to na chipsecie, mam też podłączony dodatkowy
czujnik i jakoś odczyt nie zaczeły mi wariować jak sugerują niektórzy
grupowicze.
Jeśli chcesz wiedziedź co to za temperaturki w programie, musisz wiedzieć z
jakiego
czujnika jest odczyt ( np. dioda oznaczona jako LM90).
Osobiście polecam SpeedFan 4.07 - bedziesz w nim miał prawidłowe odczyty
(zgodne z tym co w biosie) następujących temperatur z tej płyty:

1.procek rdzeń ( na kilkanaście płyty na KT333 tylko Asus i Soltek potrafią
odczytać)
2.procek czujnik umieszczony w sockecie ( większość tą temp. uważa za temp.
procka
   gdyż nie posiada odczytu z rdzenia)
3.temp. chipsetu
4.temp. Hdd ( odczyt S.M.A.R.T)
+ u mnie dodatkowy czujnik
Gdybyś miał problemy ze znalezieniem tej wersji SpeedFana -daj znać podeśle
na maila.
pozd,
pavel_home_at_poczta.onet.pl