Re: Wdepnalem w gowno!

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 11:56:02 MET DST

sofu napisał:

>Szukajac w sieci pewnego pliku w pewnym momencie znalazlem sie na porno
>stronie mimo, ze nie zamierzalem tego czynic.

poszukaj ad-aware to jest program do usuwania spy-ware, w tym miedzy
innymi odwolan do stron porno w internecie; program przeszuka ci
pamiec, rejestr, napedy i bedziesz mogl sam zadecydowac co chcesz
usunac;

przykladowo w trakcie normalnego uzywania komputera, z racji na
zainstalowanie jakichs divxow, akceleratorow, komunikatorow - w
systemie bedzie kilkanascie elementow spy-ware;

--
nie wyrazam zgody na przetwarzanie adresu z pola "From:"
w celu przesylania mi jakiejkolwiek oferty handlowej lub