Re: Wdepnalem w gowno!

Autor: Marcin Tworek (usenet_at_tworek.one.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 10:48:07 MET DST

> Koledzy na pewno doradzą co z tym zrobić, a ja poradzę na przyszłość -
> gdybyś zmienił przeglądarkę na jakąś inną nie byłoby w ogóle tego
> problemu - zestaw IE + OE jest dziurawy jak ser i każdy może Ci nasrać
> do kompa... Wypróbuj jakąś inną przeglądarkę, może któraś Ci przypasuje.

Nie zgadzam sie z Toba. Najsensowniejsze wyjscie to czytac
wszystkie komunikaty jakie sie na kompie pojawiaja,
Ja zawsze uzywalem IE+OE i nigdy nie mialem problemow.
Zanim cos zainstaluje sie w kompie zawsze jest komunikat z pytaniem,
a jak sie zawsze klika na "OK" to wychodza takie sprawy.

Pozdr,

--
Marcin Tworek
marcintworek_at_post.pl | http://212.160.21.191 | GG:2045818