Barracuda , czy elektronika poszla ??? :-(

Autor: vitia (witoldNOSPAM_at_adres.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 07:48:32 MET DST

Witam wszystkich
Mam dysk Seagate Barracuda 60GB , do tego czasu spisywal sie bardzo
dobrze az podlaczylem drugi dysk na Slave i cos sie spierniczylo .
Na poczatku gubil pliki , bad sectory itp (windows nie odpalal) ,
wiec uzylem "chkdsk /p /r" i jakos udalo mi się przywrocic system.
Po paru restartach znowu to samo , wiec wyzerowalem sektory "zero
fill drive" na dysku , zalozylem partycje "fdisk" i sformatowalem
pod DOS "format c:" . Narazie jest prawie wszystko w porzadku , ale
jedno mnie męczy , sprawdzam dysk najnowszym programem do dokladnego
testowania dysku i wyswietla mi sie komunikat:

.........." Quick test on drive 1 did not complet !"
Status Code = 05(Failed electrical test element) Failure Checkpoint
= 02(Unkonow test) SMART self-test did not complete on drive
Myslalem ze to program jest cos nie w porzadku ale sprawdzalem dysk
Seagata mojego kolegi wszystko poszlo OK!

Dysk mam na gwarancji , czy mam go zareklamowac w sklepie ? Jesli
juz bedzie w porzadku to czy sugerowac sie tym testem ???
Prosze mi doradzic.
pozdrawiam
vitia