wgralem chyba zly bios do abita133raid :(

Autor: petrumi (petrumi_at_usun.to.interia.pl)
Data: Sun 20 Apr 2003 - 00:25:01 MET DST

witam
po ktorym oznaczneniu na mobo abita bx133 raid ktory bios mam wgrac?
cos mnie podkusilo zeby "goscinnie" wgrac nowszego biosa i postawic xp na
kompie znajomnych i teraz lipa, wyskakuja same bzdety, niby ustawie 133x5.5
a komp nie rusza
gdy zresetuje zworkami pojawia sie 366E,
instrukcji do mobo nie mam, komp ma dwa lata. grafa riva tnt64, hdd WD20

wczesniej hulalo dobrze na 98me. biosow do tej plyty na stronie abita jest
kilka......
pliz help