Re: Duron 1300 bez wiatraka?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 23:19:40 MET DST

gmyra wrote:

> Teraz na czolo listy szumiacych elementow wysuwa sie wentyl w
> zasilaczu. :)) Ale tutaj chyba bedzie trudniej cos zaradzic...

jesli to jakis tani zasilacz to zwolnienie obrotow wentyla w nim pracujacego
moze spowodowac jego przegrzanie i spalenie. Pozostaje inwestycja w dobry
zasilacz z automatyczna regulacja obrotow. Mam takiego FORTRONA 300W do
sprzedania. Jak jestes z wawy i chcialbys go zakupic to daj znac. Sam
takiego uzywam i jest super cichy.

pzdr.
trzmiel