Epox 8rda+ awaria pradu :) dlugie

Autor: qk (qkis1_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 22:40:26 MET DST

Witam,
kupilem sobie plytke 8RDA+ firmy epox i niestety....chodzila jeden dzien i
padla i to dzis :(
objawy: komp sie nie odpala, wiatraki ani drgna, nic,

zasilacz- chieftec- sprawdzony i dziala

na plycie nie widac zadnych oznak spalenia, przynajmniej wyraznych, z moich
nieudolnych pomiarow miernikiem wynika ze zasilacz daje prad (co wynika
takze z podlaczenia go pod drugi komputer)

wiem ze plyty juz nic nie uratuje (probowalem ja wkladac w inna obudowe,
wyjmowalem z obudowy myslac ze cos zwiera albo cos, i nic), ale ciekawy
jestem co sie moglo stac bo w swej dosc dlugiej praktyce po raz 1 sie z
czyms takim spotkalem. Wieczorem wylaczylem, rano nie chodzilo...

jezeli ktos ma jakies sugestie lub wnioski to bede wdzieczny (na duzo nie
licze bo sa swieta;)

perspektywa 14 dni trzymania plyty przez serwis po prostu mnie
oslabia...:((((

pzdr i Wesolych Swiat :)
qk