"Błąd We/Wy. wymien dysk i uruchom ponownie..."

Autor: Green (lin_aquarius_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 21:19:53 MET DST

Miałem ci ja dysk 1080MB z zainstalowanym Win98 i jakies tam "banialuki"
Leżał sobie ten dysk w domciu z ok. 3/4 roku i nikomu nie wadził....
Postaniwłem jednak go użyć.
Wstawiłem do kompa (Pentium 100 z 96r).
Poprzednio na _tym_ własnie kompie ten dysk biegał.
Bios wystartował, a potem komunikat: jak w tytule.
Żadnej oczywiście dyskietki w stacji floppy nie ma ....

Uruchomiłem Ranish Partition Managera na dyskietce.
I mnówi mi on, że dysk ma ponoć 1080MB ale 525 cylindrów.

A ma tak naprawdę
2100 cylindrów, 16 głowic , 63 sectory (nalepka na dysku)

Skąd ta niezgodność zeznań?
I ustawić Raniszem więcej jak 525 cylindrów- nie mogę.

Co mogło sie dyskowi przydażyć, i jak moge to naprawić?
Dane na dysku powinny być, bo odstawiłem go do Rezerwy, jako sprawny...

Ma ktoś jakiś pomysł?

--
Pozdr. Green
L.Reg.User #166848,gg 3305530