Re: Pentium 133 bez coolera

Autor: amoryt (amoryt_at_wp.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:26:05 MET DST

Nie zgodzę się z tym. Mam w sieci serwer na Linuksie do SDI. Jest to
oryginalny IBM 300PL desktop (nie mylić że polski ). PII 350 z radiatorem
bez wiatraka, HDD 8GB, 64 MB RAM z 1998r. Komp jest zamknięty w pawlaczu od
roku. Pawlacz jest szczelny. Jedyny wiatrak jest w zasilaczu. Jest drugi
wentylator w obudowie, sterowany bimetalem umieszczonym w środku, ale
włączył się tylko wtedy gdy odłączyłem wentylator zasilacza do
czyszczenia.Chodzi bez problemów.
  Kiedyś to robili komputery ...