Re: Problem z płytą główna Abit BX-133 może ktos mial?

Autor: Konik (konik_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 18:25:01 MET DST

"gizmo" <gizmo_at_g.g> wrote:
> Problem polega na tym ze po montazy kompa instaluje system na dysk jaki
> kolwiek windows lub linux i gdy tylko odpalam to odrazu sie restartuje
> podejrzewam kontrolery pamieci ale moze ktos z was mial cos takiego u
> siebie?

Kiedy wyeliminujesz pamieci, sprawdzisz kondensatory, tak jak mowią inni,
zajrzyj tu:
http://www.bp6.com/board/viewtopic.php?t=883
Sprawdz czy masz ten kiepski regulator Unisem.
Ja miałem ten problem w Abit BP6. Wymiana regulatora napięcia i jednego
kondensatora pomogła - system chodzi stabilnie od kilku dni (testuję go przy
pomocy SETI :) )

--
Bartosz Konefał
konik_at_box43.gnet.pl