Zdechl Pulpit - kto wie co jest?

Autor: Norek (norku_norku_at_interia.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 17:36:24 MET DST

Witajcie!
Z blizej nieokreslonej przyczyny "zdechła" mi obsługa Pulpitu. Z komunikatów
wynika, że to wina IE. Wszystkie foldery dostępne z Pulpitu nie otwierają
się, choć okrężną drogą (przez Pulpit StarOffice'a na przykład) można się do
nich dostać. To samo dotyczy ikony "Mój komputer". Pojawiaja się komunikat o
błedzie w IE. Poza tym komp działa poprawnie, poczta (OE) działa bez
zarzutu.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem i jak temu zaradzić?
Za wskazanie ewentualnych postów w archiwum też będę wdzięczny.
Pozdrawiam
Norek