Re: Pamieci??

Autor: Thanatos (gwidonek_at_o2.pl)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 17:14:07 MET DST

Użytkownik "Meta" <zobnal_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Planuje w najblizszym czasie zakup 512MB pamieci DDR. Mam pytanie:
> 1) Moja plyta obsluguje pamiec 333MHz DDR - czy pamieci o wyzszej
> czestotliwosci bede funkcjonowac na tej plycie oraz czy ma sens kupno
takich
> pamieci?

Pamieci o wyzszej czestotliwosci powinny pracowac na Twojej plycie ale
z predkoscia obnizona do maksymalnej obsugiwanej przez plyte. Lepsza
wydajnosc daja pamieci puszczone w trybie synchronicznym z procesorem.
Jesli wiec CPU chodzi na 166 Mhz i pamiec chodzi na 166 Mhz to powinno
spowodowac wzrost wydajnosci w stosunku do pamiec puszczonej
asynchronicznie.
Kupno szybszej pamieci niz obsugiwana przez plytye glowna wiec wg mnie
jest bez sensu

> 2) Jaki producent jest godny polecenie (planowalem KINGSTONA - pamiec
HYPER
> X)

Kingstone to dobry producent i pamiec tej firmy sa OK, mozesz pozostac
przy planach

Pozdrawiam

Krzysiek