Re: problem z nagrywarka - pomozcie!

Autor: Grzes (digriz_at_NOSPAM.host.sk)
Data: Sat 19 Apr 2003 - 16:11:37 MET DST

Użytkownik "La Sexorcisto" <lanco_at_wa.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam od paru miesiecy laptopa compaq presario 900 na win xp z combo
dvd/cdrw
> i ostatnio zaczely sie pojawiac dziwne probloemy z nagrywarka - czasami
nie
> czyta w ogole niektorych plyt, a nastepnego dnia jest juz wszystko ok, z
> kolei przy nagrywaniu czesto pojawiaja sie rozne bledy - i tu tez nie ma
> reguly, przy przegrywaniu tej samej plyty wywala blad w roznych miejscach,
> czasami ta sama plyta przegrywa sie bez problemu (nie wazne czy uzywam
nero
> [...]

Moze byc zabrudzona glowica. Pewnie mozna oddac do serwisu albo sprobowac
samemu przeczyscic. Sa plyty do cd czyszczace. Mi kiedys na kaprysnie
(podobnie) dzialajaca nagrywarke pomoglo wyczyszczenie glowicy. Z tym ze
mialem do niej dostep prosty, bo to zwykla nagrywarka do kompa a nie w
laptopie.
Ja stawiam na zabrudzona glowice :)

Pozdrawiam swiatecznie :)

--