Odp: Zawieszka Rivki

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 23:37:26 MET DST

Użytkownik wiLkpak <wilkpak_at_master.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b7pobm$812$1_at_ns.master.pl...
> siemanko
> mam taki problem...zaczela mi sie wieszac karta graficzna przy grach...tylko
> co wejde do gry moment i od razu wiesza sie komp...jeszcze nie dawno
> wszystko normalnie smigalo...a teraz nie mam pojecia co sie
> dzieje...probowalem juz wielu sterownikow... i dalej to samo...pomozcie moze
> tez juz mial cos takiego...????
> PS. mam Riva TNT2 32 mb

Witam,
zobacz czy masz wentylatorek na karcie,
a jeśli tak - to czy się kręci.
Jak odpalesz gierke korzystającą z akceleratora,
to grafa się mocniej grzeje-jak brak chłodzenia to może się wieszać
od przegrzania

Pozdro..
  Rycho