Re: konfiguracja pc do komentarza

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 21:34:46 MET DST

Grupowicz Krzysiek Szczepanek napisal cos takiego :

<ciach>
> Pfff... komp do grafiki i monitor 19" za 1200zl :/ Kup za tyle 17"
> bo szkoda oczu na taka 19"...
musze zobaczyc na zywo tego hyundai'a bo mnie zbiles z tropu, cos mi sie wydaje ze "szarpne"
sie na iiyame Vision Master Pro 452 lub 455 ehh :)

> A to tylko Asus ma patent na stabilne plyty? :)

oczywiscie ze nie. W tej chwili mam MSI, ale wydaje mi ze jest jedynym sesowanym wyborem jesli
chodzi o plyte na nforce2 (jesli nie dorac cos :) )

> Ile kanalow, jaki sprzet do tego podlaczasz?

amplituner aiwa z ac3

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;