Re: zasilanie 24 na dobę

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 21:11:41 MET DST

Grupowicz Cramer napisal cos takiego :

> cze
> mam do Was pytanko:
> czy można zrobić żeby komp byłby "stale włączony"?
> tzn. po chwilowym zaniku napięcia automatycznie się włączał (nie
> chodzi mi o UPS'a)
> myślę żeby pokombinować z włącznikiem POWER, a może z zasilaczem?
>
> z górki dzięki za podpowiedz
> pozdrawka
> Cramer
>
> p.s. kolorowych jajek wszystkim życzę (no może nie panią ;-)

nie wiem jaka posiadasz plyte glowna, ale bios ami mojej plyty MSI kt3 ultra2 posiada funkcje
odpowiedzialna za to co ma zrobic komp po utracie zasilania (wlaczyc sie,pozostac wylaczony, lub
ostatni stan) sprawdz w manualu.

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;