Re: Zasilacze ???????

Autor: Bryan (bryan_ns_at_interia.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 21:04:42 MET DST

Użytkownik wrote:

> MOdeCom nie robi zasilaczy :P To jest Huntkey 350W

Mam taki zasilacz - jest produkowany dla modecoma przez Channel Well Technology.
W środku prezentuje się nieźle - duże solidne radiatory i dosyć dobre elementy. Napięcia też trzyma w miarę u realnie ma jakieś 350 W. Nie jest to co prawda zasilacz klasy Chiefteca ale i tak dużo lepszy od Codegenów czy Megabajtów. Niestety ma tylko jeden wiatrak automagicznie regulujący obroty w zależności od obciążenia - trzeba dokładać drugą dmuchawę do obudowy bo inaczej w środku robi się gorąco.

Pozdr.
 Bryan

--
    odpowiadając usuń _ns z adresu e-mail