pliki sytemowe na partycji ntfs

Autor: Kociak (viva134_at_wp_NO_SPAM_.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 20:46:01 MET DST

Jak formatuje partycję( nie systemową, inną) to bezpośrednio po
sformatowaniu pliki sytemowe (normalnie niewidoczne) zajmują kilkadziesiąt
MB...
np u mnie mnie partycja 55GB zajęty obszar(przez te pliki) 68MB. Ich
istnienie wskzuje także defragmentator -to te obszary na zielono...więc o to
chodzi czy można
się ich pozbyć o ile się nie korzysta z zaawansowanych własności ntfs?
( nie potrzebuje indeksowanie i innych usług systemu ntfs)