zwis kompa w Internecie

Autor: Bastek (pelekubracja_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 19:18:51 MET DST

Co jest przyczyna zawieszania sie kompa w Internecie? Mam Athlona 1800+,
uzywam modemu, system WIN98SE. Jezeli nie jestem w sieci, to system jest (w
miare) stabilny, natomiast po zalogowaniu sie do Internetu, po kilkunastu
minutach (czasem troche pozniej) nastepuje zwis. Co zrobic? Modem nie nalezy
do tych z gornej polki. Koncze, bo zaraz sie zawiesi. Dzieki za odp.
Bastek