Re: Odp: Odp: Płyta dwuprocesorowa

Autor: Adam P. (ciupasNOSPAM_at_itp.net.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 18:19:51 MET DST

> Ma komputer na 2 procesorach juz staruszek, ale jest najbardziej z niego
> zadowolony.

pracuje na tiger mp i 2x amd mp 1800+

chodzi to to,ale popatrz sobie na liste alt.comp.periphs.mainboard.tyan
jest troche problemow z nia.
np. bardzo wybredna jesli chodzi o pamiec

poza tym , kwestia optymalizacji - sporo programow, w tym graficzne
(photoshop np.) jest zoptymalizowana pod intelowskie proce i chodza niemal
tak samo wydajnie, a nieraz i wydajniej od dual amd... niestety...
poza tyan wlasciwie nie ma zadnych opcji wyduszania wiekszej wydajnosci w
biosie
ale jesli komus zalezy na stabilnej platformie, bez mozliwosci uzytkownika
mieszajacego w ustawieniach - to jest to.
linuxik p (postawiony experymentalnie, bo glownym zadaniem tego kompa jest
edycja video, na win2k) smiga az milo patrzec - tylko trzeba pamietac o
odpowiedniego jadra...

pozdrawiam

adam p.