Re: Blue screen

Autor: \(\)_D_H (mk_mikkael_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 18:02:01 MET DST

> A jaki zasilacz? Napięcia trzymają się w normie?
> BTW co się dzieje przy FSB 133 MHz i pamięciach też na 133 MHz?

Zasilacz zwykly ATX pod P4 Codegena 300W. Na kompie chodza nagrywarka 24x,
barracuda IV 80gb i GeForce 2 GTS Pro. Przy FSB 133MHz i pamieciach na
133MHz (ustawienie synchro w biosie) winda wita niebieskim ekranem, zazw. z
napisem machine excepion error. No i reset.

Napiecia sa takie:
CPU Vcore : 1,72V
+2,5V : 2,56V
+3,3V : 3,23V
+5,0V : 4,81V
+12V : 12,48V
-12V : -12,36V

Memory : 2,57V
AGP : 1,50V
Battery : 2,68V

A temperatura na northbridge to ok. 40-45C podczas dlugiej 5-6h pracy kompa.
Nie wiem czemu procek dostaje takiej schizy przy tym 1400MHz, nawet kiedy
pamiec chodzi na najnizszym 100MHz ustawieniu. Dual channel nie wplywa w
zaden sposob na zachowanie sie kompa - tak i tak wszystko dziala tak samo.
Temp. procka nie zmierze bo plyta jest jedna z tych plyt Chaintecha, których
czujniki pokazuja zawsze 127C :( ale z tego co wiem i widzialem u innych to
ten czynnik akurat nie wplywa w zaden sposob na prace plyty. Aha no i CPU
jest troche ukruszony i porysowany, ale chyba nie gra to roli skoro na
1260MHz (10,5x120) system zachowuje sie idealnie.

Pozdrawiam
()_D_H