konfiguracja pc do komentarza

Autor: eXEnsior (cyberon3_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 17:04:01 MET DST

witam
potrzebuje zeby mi ktos zerknal na tego konfiga i powiedzial kilka slow komentarza ;]. Tak sie
sklada ze spadlo na mnie brzemie zakupu nowego kompa i na szybko zmontowalem to co widac
cena ma wynosic ok 4500 sprzet nie bedzie o/c .
Procesor AMD Athlon XP 2000+ BOX
Plyta glowna Asus A7N8X nForce2-ST Deluxe
Pamieci 2x DDR 256MB PC2700 333MHz
Karta grafiki ATI Radeon HIS 9500 128MB DVI
Dysk twardy WD Caviar 120GB 7200 2MB
Monitor 19" Hyundai Q910
Stacja dysków TEAC 1,44MB
Obudowa Obudowa Modecom Cyber Mirror Black
Mysz i klawisze max 150zl (jakie?)
nagrywarka/dvd/cdrom/ nie wchodza w rachube

pozdr.

eXEnsior

--
"Yes, though I go through the valley of deep shade,
 I will have no fear of evil;