hp 3820 i serwer rpc

Autor: Dafi (dafi_at_gazeta.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 16:18:20 MET DST

Witam !
podczas instalacji drukarki hp 3820 wyskakuje blad w ktorym
napisane jest wiele dziwnych rzeczy miedzy innymi ze serwer
rpc jest niedostepny. dzieje sie tak kiedy drukarka podlaczona
jest na usb jaki i na lpt. w czym tkwi problem ?plyta glowna to
ga-7va. dzieje sie to pod windowsem xp. nie wiem jak pod win 98
bo to komputer kumpla i znam to z relacji przez telefon wiec sam
nie wiem co tam jest do konca. jakies sugestie ? porady ? mnie
jakos nieprzychodzi nic do glowy.
pozdrawiam