przejściówka do karty sieciowej PCMCIA

Autor: pierwek (pierwek_at__nospam_o2.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 14:34:15 MET DST

Witam.
Czy przejściówki do kart sieciowych PCMCIA są jakoś znormalizowane?
Wyjaśniam w czym rzecz. Mam kartę sieciową (4in1 modem/isdn/gsm/lan) i
kabelek tylko do modemu. Chciałbym uruchomić lan na tej karcie. Karta ta
posiada dwa gniazda. A do tych gniazdek dopiero wpina sie przejściówki z
gniazdkiem właściwym.
Ta karta to Trident PFM-56k/IGL.
Czy jakiaś przejściówka od innej karty będzie działała? np. od 3com-a?
Złączka w karcie wygląda tak jak w innych kartach sieciowych PCMCIA.
Niesety nie mam żadnej innej przejściówki żeby spróbować

pozdrawiam

P.