Re: *.sdw

Autor: Andrzej (niepodaje_at_spam.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 14:14:51 MET DST

Użytkownik "wybuch" <wybuch_at_op.pl> napisał w wiadomości

> Dobrze ze sa jeszcze na tym swiecie normalni ludzie i pomoga
> czlowiekowi w potrzebie .....
> Szkoda ze nie ci ktory sie tu wypowiedzieli !!!!!!!!!!!!

Szkoda, bo tylko ignorowanie takich postów czegoś
by Was nauczyło.

> Bylo mi to potrzebne na JUZ a tu 4 odpowiedzi i goscie czepiaja sie
> pierdol, wiec jesli nie macie nic do powiedzenia na temat o ktory

Heh, "na już"?, potwierdzasz tym moje tezę, że tacy jak Ty
(ignoranci) mają wszystkich w dupie, olewają zasady
gdyż Wam "trzeba na już" i to Wy łaskę robicie, że w ogóle
cokolwiek napiszecie, a nie łaskę robią Ci co Wam odpowiedzą.

> pytam to ..... WESOŁYCH ŚWIAT

Alleluja. :)

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"
                                              Joseph Goebbels