Radeon 9.0/9.1 ile pobieraja pradu?

Autor: Adam Sz (adam_s_z_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 13:15:13 MET DST

Ile prądu pobieraja radeony z serji 9000 i 9100 (250MHz)? Wiele osób doradzało
posiadaczom Radeonów 9100 wymianę zasilacza. Brzmi groznie. Zastanawiam się
nad kupnen nowej karty graficznej a jednocześnie zależy mi na maxymalnym
wyciszeniu kompa. A wadomo czym wiekszy pobor prądu tym wiecej ciepła a to z
halasem wetntyatorów trzeba odprowadzić...
Na strnie ATI nie udało mi sie znaleźć danych dot wydzielania ciepła/poboru
mocy...
Może ktoś z Was ma takie dane? byłbym wdzięczny za info.