Re: problemy z dyskiem

Autor: Piter (piter_at_honda.bt.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 12:04:59 MET DST

Użytkownik "johnnie_w" <hubo1_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Mam kompa z WindowsME (wczesniej XP na NTFS). Konfiguracja: A2000+ , MSI
> KT4V, 256 DDR, Seagate Barracuda 7200 40GB, GF2MX/400 64MB. Przy
> uruchamianiu bardzo czesto wlacza sie scandisk mimo poprawnego wylaczenia.
> Problem w tym, ze czasem po odpaleniu sie scandiska znajduje on jakies
bledy
> w tablicy partycji i je naprawia - tak naprawia ze pozniej winda nie
wstaje
> nawet w trybie awaryjnym :). System na nowo stawiam Ghostem. Po wgraniu z
> obrazu dziala super, ale po kilku restartach zaczynaja sie dziac dziwne
> [...]

W win ME jest (byl) taki blad ktory powodowal wlanczanie sie scandiska mimo
poprawnego wylaczenia kompa. Dzialo sie to na nie ktorych konfiguracjach.
Nie wiem czy wyszla do tego latka. Ja w msconfigu wylaczylem poprostu
scandiska i mam spokoj. A to ze po scandisku tworza Ci sie bledy to juz
raczej nie wina ME :)

--
piter_at_honda.bt.pl
GG# 906954