Re: Zasilacze ???????

Autor: KwAs (miguel27_at_o2.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 11:51:11 MET DST

> a teraz co sie dzieje. przy zasilaczy kiespkim w wiekszosci wymagajacych
> gierek nastepowal zwis co chwilke w postaci ekranu w kolorowe kreseczki
itp.
> przy zasilaczu troszke lepszym dzieje sie tak tylko w Vietcongu . Na
> Huntkeyu 300W wszytsko gra /tylko raz mi wyszedl do windozy/. Ale na wslki
> wypadek i przyszlosciowo chcialbym wziasc troche lepszy.
>
> A co do modecom i huntkey. Twierdzisz ,ze to to samo. Byc moze ale w
> cennikach wystepuja pod innymi nazwami i z inna cena. No i modecomy maja
> aktywne PFC a huntkeye wcale

Czesc!
Mam taki sam problem.Nie wiem co robic,tzn jaki kupowac firmowy zasilacz w
miare jak najtaniej. Mam teraz w kompie 350W firma jakas "Deer",ale moge go
wymienic na inny.Dalem za niego 90zl.
Co radzisz?Co masz u siebie? Mam w ogole Herculesa 9100 64MB ramu.
Pozdro!

###KwAs###
miguel27_at_o2.pl
http://www.krj.com.pl/~kwas