Jak podlaczyc dodatkowe porty USB do K7S5A?

Autor: MrK (SY06913_at_rejestracje.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 11:39:58 MET DST

Witam

Szukalem w archiwum, ale konkretnej odpowiedzi nie znalazlem. Moze ktos
ma podpiete i wie jak ma byc, zeby bylo dobrze.
Plyta to ECS K7S5A. Znalazlem rozpiske stykow:
http://www.ecsusa.com/support/p_k7s5a.html
ale teraz nie wiem co do czego podpiac (oprocz masy ;)
Na kabelkach od dodatkowych portow (w obudowie atx) opisy sa takie:
VCC, DATA+, DATA- oraz masa. Co do czego zeby zadzialalo jak trzeba?
Niby + i - i tak dalej, ale nie wiem czy tak mozna sobie kombinowac :)
Bede wdzieczny za wskazowki.

--
Pozdrawiam
MrK