Odp: Radeon 8500 Herculesa a odswiezanie ekaranu w grach?

Autor: marucha onet (marucha10_at_onet.pl)
Data: Fri 18 Apr 2003 - 09:57:35 MET DST

Witam

> Jak to jest wlanczam gre i odswiezanie mam najnizsze ok 60 a moglbym miec
> 120hz jest jakis dobry progs do tych aby ustawic maxymaqlna rozdzielczosc
> kart?
> to samo mialem z gforcem tam byl chyba fideix czy cos takiego

Zgadzam się z przedmówcami (przedpiszcami?). Możesz to też zrobić "na
piechotę":
1. przełącz monitor na rozdzielczość, w której grasz
2. zmień głębię kolorów na taką, jaką masz w grze
3. zmień odświeżanie na takie, jakie chciałbyś mieć podczas grania (domyślne
masz 60Hz)
4. wróć do poprzednich parametrów
Od tej chwili zawsze, gdy będziesz włączał grę - system automatycznie zmieni
Ci wszystkie parametry obrazu na te, które już raz wprowadziłeś. Ten sposób
jest o tyle dobry, że nie pracuje w tle żadna nakładka

Pozdrawiam
Marucha